Edukacja w Europie: wybór szkoły

Home / aktualności / Edukacja w Europie: wybór szkoły

Europa ma jedne z najstarszych na świecie szkół międzynarodowych i lokalnych, ale jak można dokonać właściwego wyboru? Oferujemy porady od liderów szkół i doradców edukacyjnych w zakresie wyboru szkoły w Europie.

Poniższy artykuł pochodzi z Podręcznika Relokacji Globalnej do Międzynarodowych Szkół i Edukacji 2017. Opatrzony informacjami o edukacji na całym świecie z poradami ekspertów dla osób przenoszących się i profesjonalistów wspierających ich.

Edukacja w Europie

Pomaganie rodzinie w znalezieniu dobrej szkoły w nowej lokalizacji nigdy nie było ważniejsze. Po raz kolejny badania wykazały, że słaba korekta rodziny jest jedną z największych przyczyn niepowodzenia przydziału. Oferujemy porady od liderów szkół i doradców ds. Edukacji w wyborze szkoły w Europie. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Cartusa w zakresie badań nad przesiedleniami globalnymi, „niezdolność rodziny do dostosowania” to główny powód niepowodzenia przydziału. Ale w przeciwieństwie do bardziej wymagających części świata i rynków wschodzących, które mogą być postrzegane jako nieodpowiednie dla rodzin, Wielka Brytania i Europa mogą zaoferować szansę na sprawną wymianę kulturalną w różnych typach szkół, w tym niektóre z nich Najdłuższych na świecie szkół międzynarodowych i lokalnych.

Wiele europejskich szkół państwowych jest zazdrością świata dla wysokiej jakości kadry pedagogicznej i doskonałych wyników w nauce, a wiele znanych szkół prywatnych i międzynarodowych znanych jest wielu. Znalezienie domu i szkoły, które zaznaczyło wszystkie pola, nie jest łatwym zadaniem, ponieważ jest to najbardziej pożądane – a więc najdroższe – lokalizacje, które często należą do obszarów zlewni dobrych szkół.

Na przykład w przypadku szkół ponadgimnazjalnych w Anglii rodziny będą musiały mieszkać w pobliżu, jeśli będą mieli szanse na oferowanie miejsca, dlatego ważne jest, aby upewnić się, że wybrany dom jest niedrogi i znajduje się w wyznaczonym obszarze wybranej szkoły. Podobnie decyzja między szkołami państwowymi, niezależnymi (prywatnymi) szkołami płatnymi i międzynarodową szkołą będzie uzależniona od budżetu, a także od innych względów, takich jak długość przydziału i standard edukacji dostępnej w danym regionie.

Jeśli chodzi o dłuższe cesarstwo lub transfer trwały, rodziny chcą podjąć wysiłki w celu integracji z lokalną społecznością i skoncentrować się na rozwijaniu swojej znajomości języka, co czyni państwo i niezależne szkoły atrakcyjną opcją.

Który system szkolny powinien wybrać podczas rezygnacji?

Europejskie systemy oświatowe różnią się znacznie. Studenci będą musieli posiadać wiedzę na temat języka danego kraju, jeśli mają zamiar uczęszczać do lokalnej szkoły, chociaż w niektórych krajach europejskich (np. W Holandii) istnieje niewielka liczba szkoleń dwujęzycznych finansowanych przez państwo, które mogą również Uczyć w języku angielskim. Jeśli pozwala na to budżet, przeniesienie rodziny może preferować możliwość ustanowienia międzynarodowej szkoły.

Szkoły średnie zazwyczaj zapewniają angielsko-średnie wykształcenie, często z uznawanymi na skalę światową programami nauczania i wysokimi standardami nauczania i uczenia się. Przyjmują dzieci z różnych narodowości. Istnieje coraz większa liczba do wyboru. Dane opublikowane przez International School Consultancy (ISC) wskazują, że w Europie jest obecnie ponad 1800 szkół międzynarodowych, w których kształci się ponad 800 000 studentów.

Międzynarodowa akredytacja zapewnia, że szkoła spełnia standardy

Jeśli chodzi o wybór międzynarodowej szkoły za granicą, Andrew Wigford, dyrektor firmy Teachers International Consultancy, organizacji międzynarodowej rekrutacji do szkół, sugeruje, że rodziny mogą również rozważyć, czy szkoła jest członkiem szanowanej organizacji, takiej jak COBIS ( Rada Międzynarodowych Szkół Brytyjskich) lub CIS (Rada Szkół Międzynarodowych). „Wiele z tych organizacji ma kodeksy praktyki i standardy, które szkoły muszą utrzymać”, mówi Wigford. „Ważne jest, aby szukać zarejestrowanych, akredytowanych międzynarodowych szkół w celu zapewnienia najlepszego wsparcia edukacyjnego”.

Znaczenie wizyty w szkole

Niezależnie od tego, ile informacji o ich preferowanych rodzinach szkół zgromadzi się z wyprzedzeniem, nie ma miejsca zastąpienia wizyty w szkole osobiście. Sue Dunnachie, konsultant ds. Marketingu w szkole Mougins School, na francuskim Wybrzeżu Lazurowym, oferuje porady dotyczące tego, co rodzice podczas wizyty w szkole powinni zwrócić uwagę.

„Wiele zależy od atmosfery wśród pracowników i studentów, a mile widziane”, mówi. „Czy dział rekrutacyjny spędza czas z rodziną, wykazuje zainteresowanie studentem jako osobą i dać realistyczne odpowiedzi na wszelkie pytania, które mogą mieć? Czy dyrektor przygotował się na spotkanie z tobą? Czy jesteś w stanie zobaczyć zajęcia w pracy i sprawdzić obiekty szkolne? Czy dodatkowe czesne dla studentów, dla których język angielski jest drugim językiem, czy też mają trudności z nauką?”

Ile przywiązuje się wagi do tematów nie czysto akademickich, takich jak sport, muzyka, sztuka i teatr? Ważne jest, aby pamiętać, że chociaż osiągnięcia naukowe studenta są ważne, inne cechy tworzą pewną młodą osobę dorosłą gotową stawić czoła wyzwaniom, które leżą naprzód. „Zazwyczaj szkoły międzynarodowe są dobrze przygotowane do przyjmowania uczniów, którzy mają miejsce zamieszkania i mają systemy mające na celu pomoc dzieciom w osiedlaniu się w sposób szybki i bezbolesny, ale nigdy nie należy tego przyznawać. Debbie Bowker, dyrektor generalny doradcy ds. Edukacji Bowker Consulting, zaleca, aby rodziny dowiedzieli się, jak doszło do poprawy szkoły, jeśli chodzi o rozliczanie i integrację nowych studentów.

„Poproś szkołę, czy mieli wcześniej rodziny z kraju pochodzenia”, radzi. „Czy udało im się skontaktować z inną rodziną, która niedawno dokonała przejścia? Czy istnieje specjalny program na miejscu? Czy mają system znajomych? Czy będziesz miał okazję porozmawiać z nowym nauczycielem, jeśli istnieją problemy z przejściem? Jak możesz się z nimi skontaktować i jak szybko można oczekiwać odpowiedzi? Soraya Koité Lemboumba, dyrektor ds. Marketingu i rekrutacji Szkoły Międzynarodowej im. Św. Jerzego w Szwajcarii, uważa, że rodzice powinni zapytać, jak ich dziecko będzie mile widziane w szkole.

– W St George’s – mówi – zanim dziecko zacznie obowiązywać, mają zaplanowane spotkanie ze swoim osobistym opiekunem i szefem domu, który pokaże im, gdzie są sprawy i porozmawiać o tym, jak działa szkoła. Spotkają się z nimi, kiedy przybędą pierwszego dnia kadencji „. David Willows, dyrektor ds. Przyjęć i awansu w Międzynarodowej Szkole w Brukseli, uważa, że szkoły są trochę jak ludzie. „Wszyscy mają” osobowości „, generując szczególne uczucie lub atmosferę, która wykracza poza prostą analizę proponowanego programu nauczania, liczbę i zakres zespołów sportowych lub sukces w zdobyciu dzieci do najlepszych uczelni”. Dodaje: W końcu najlepsze uczelnie nie są tam, dając ci „ciężkie zbieranie”, nawet w czasach światowego kryzysu finansowego; Po prostu chcą pomóc wybrać najlepszą szkołę dla swojego dziecka – nawet jeśli nie jest ich! ”

Dobre szkoły mają sieci wsparcia dla całej rodziny

Sue Dunnachie twierdzi, że przenoszące się dzieci prawdopodobnie osiedlają się i znajdą swoje stopy w swoim nowym otoczeniu szybciej niż ich rodzice, więc warto rozważyć szkołę z dobrą siecią wsparcia dla całej rodziny. „Dzieci mają możliwość dostosowania się, co nie zawsze przychodzi tak łatwo dla dorosłych”, mówi. „Jak tylko ukochane są przyjaźnie, życie staje się łatwiejsze.

Może okazać się trudniejsze dla rodziców, którzy mają do czynienia z codziennymi przeszkodami w życiu w obcym języku, z którymi nie mogą być zaznajomieni. Dlatego waŜna jest przyjemna szkoła, która oferuje opiekę duszpasterską całej rodzinie. „szkoły

Wybór właściwej szkoły jest niezwykle trudny. To niemal tak trudne, jak znalezienie wiarygodnych kasyno kody 2017 roku w tysiącach stron internetowych, które oferują kody bonusowe, które wygasły w 2014 r., Ale prezentują się tak, jakby były świeże. Tylko w przypadku szkół, możesz nie tylko stracić depozyt, ale zepsuć wyższe wykształcenie.

„Rodziny powinny być poinformowane, aby zapytać, czy istnieje aktywne stowarzyszenie rodzicównauczycieli (PTA), które umożliwią rodzicom zaangażowanie się w działalność społeczną szkoły”, mówi Debbie Bowker. Soraya Koité Lemboumba uważa, że grupa łącznikowa swoich rodziców (PLG) jest jej społecznym centrum. „Mamy bardzo aktywną grupę, aby powitać nowe rodziny i wspierać ich”, mówi. „St George’s International jest wspólnotą dla całej rodziny, a nie tylko studentów, dlatego pracujemy nad stworzeniem pozytywnych relacji i wymiany informacji.

Wszyscy rodzice są zaproszeni do recepcji w szkole, zanim termin rozpocznie spotkanie z ich nauczycielem i innym pracownikiem, kawą rano w pierwszym tygodniu terminu, aby połączyć się z innymi rodzinami i dzień rodzinny w pierwszy weekend. Cieszymy się, że rodziny angażują się, zadawać pytania i zachęcać ich dzieci do tego samego – otwarcia na nowe możliwości i uśmiechu! „

„Uważamy, że każdy członek rodziny powinien mieć rękę, aby utrzymać w ciągu pierwszych kilku miesięcy, Pomóż im negocjować nowe otoczenie „, mówi Magdelan Gray, dyrektor ds. Awansu Amerykańskiej Szkoły Międzynarodowej w Budapeszcie.

W naszej społeczności jest wiele rodzin, którzy rozumieją, jak przebiega proces przejścia. Ważne jest, aby poprosić o pomoc i poszukać firmy na samym początku. „Nasz program obejmuje ambasadorów rodziców pochodzących z różnych narodowości, kolegów studenckich, powitających podręczników, miniklas przejściowych i grup wsparcia. Wierzymy, że zapewnia to wszystkim szczęście i ugruntowane środowisko edukacyjne.

„W końcu wybór szkoły będzie osobisty, a rodzice będą musieli oprzeć się na indywidualnych potrzebach swojego dziecka. „Przede wszystkim”, mówi Sue Dunnachie, „staraj się zmienić szkołę i kraj pozytywne doświadczenie. Będzie to okazja do ustalenia, że całe przyjaźnie są bogate i satysfakcjonujące „.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *